Huwelijksreis dag 23

9 juli 2016 - Maasdijk, Nederland

Vanmorgen na korte nacht, om half 2 waren we in het hotel, en om 7 uur zijn we eruit gegaan, om toch nog beetje optijd in Disneyland te zijn. Om half 10 in het park aangekomen, het is wel wat groter dan euro Disney , auto geparkeerd en toen met trammetje naar de kassa, hadden al kaartjes konden gelijk doorlopen, met de boot naar ingang naar het park gegaan. Even door beveiliging en we waren in het park.
We hadden geen idee welke attracties van we leuk vonden, we wisten wel niet heel hard en over de kop, 1 achtbaan gedaan en verschillende attracties wat leek op de droomvlucht. Ook nog naar show geweest voor het kasteel en voordat we weer weg moesten ook nog bij Parade weze kijken. Het was kort maar erg leuk..
We waren ruim op tijd op het vliegveld, 20.00 uur ging het vliegtuig en we waren rond 17.00 door duanne. Nog lekker uit eten geweest of vliegveld, wel net plastic bestek maar smaakte goed.
Eenmaal in het grote vliegtuig met 2 verdiepingen uur vertraging gehad ivm omweer. Na 8 uur vliegen om 11.00 uur Nederlandse tijd aangekomen in Frankfurt, waar we wel even moesten rennen voor de volgende vlucht, we landen rond half 12 kwart voor 12. En om 12.00 uur ging het vliegtuig weer boarden.Maar het is gelukt en tas ook gelukkig. Was korte vlucht , kleine anderhalf uur.
Met de trein naar huis, wel ook vertraging, maar ja we waren bijna thuis nu maakte het niet meer uit
Ergens had ik tijdens de vakantie mijn telefoon verkeerd ingeschakeld, want ik had int aangezet in de trein, en na 2 uur kreeg ik berichtje dat ik door internet bundel bijna heen was, bleek dat tijdens de back up maken van foto's dat tie dat doet als internet aan staat, beetje jammer. Maar ja daar kan ik nu niks meer aan doen.
Toen we donna en de katten op wilde halen, deed de auto het niet, de accu was leeg. De anwb heeft deze weer aan de praat gekregen.
We hebben een erg mooie reis gehad, nu gaan we ons ritme weer beetje oppakken.