Huwelijksreis dag 22

7 juli 2016 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Vandaag een lange autodag gehad.
Vanmorgen eerst in hotel ontbeten, was even anders, niet zelf pakken, maar echt soort restaurant. Roy een lekkere omelet met tomaat en champignons en kaas. Ik wist het niet zo goed, zat te twijfelen tussen 1 of 2 Pancake. Gelukkig had ik er maar een gedaan. Net een pannenkoek zo groot , maar stukje dikker maar wel luchtig.ook nog gebakje erbij. Maar zeg maar gebak. Het was wel erg lekker, leek erg op Zeeuwse Bolus.
Hierna gaan rijden. Het was een rit van 5a 6 uur. Eerst stuk door natuur, maar na ongeveer 200 km snelweg op. Toen ging het wel stuk sneller, onderweg paar gestopt voor wat te eten we hadden genoeg drinken over maar niks te eten meer.
En veel te vroeg komen we aan op het vliegveld, om 16.40 uur boarden, we zijn nu al door duanne heen en het wachten is begonnen, want het is hier nu 15.02 uur. Maar kan ik mooi het reisverslag maken en kijken of de foto's lukken. De afgelopen dagen slecht internet gehad dat de foto's er op zetten niet lukte. Maar jullie hebben nog wat te goed. Morgen is voor ons nog even drukke dag , maar nog even dagje naar Disneyland.

1. Riny:
    8 juli 2016
    Mmmmn dat ziet er lekker uit, zowel van jou Miriam als van Roy. Wel veel!