Huwelijksreis dag 21

6 juli 2016 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag alweer laatste dag Yellowstone, vanmorgen hebben eerst wandeling gemaakt bij Old Faith full we hadden gisteren een boekje gekocht, en daarin stonden al de geijsers van dat gebied, we konden het allemaal bekijken in 8 km, ( heen en terug) , dat maar gedaan. We hadden geluk met de geisers er zijn er wel 3 afgegaan, die normaal maar om bijv de 6 /14 uur en daarbij was het nog onzeker wanneer die presies ging.Daarna zijn we door gereden naar teton Nationaal park. We hebben er voor gekozen, om niet meer te gaan paardrijden, ivm de insecten, gelukkig gaat het met de hand van Roy beter, is nog wel dik. Maar niet meer heet. We hebben kleine wandeling gemaakt van 2 km, naar swane lake, hier waren heel veel waterlelies aanwezig , zoveel dat je bijna geen water zag.
Onderweg hebben we nog wel een kleine zwarte beer gezien, Helaas is de foto niet echt gelukt, Daarna hebben we niet veel meer gewandeld , wel nog bij groot meer weze kijken, en genieten van het uitzicht op de bergen. S avonds zouden weer noedels kunnen eten, maar dat zag ik voor dag 3 niet zitten. Lekker uit eten geweest bij grill restaurant. Vandaag was beetje onze laatste dag van de vakantie. Morgen rijden we naar salt lake City, weer lange rit , zo 500 km hier vandaan . Om 17.00 uur (Amerikaanse tijd) vliegen we naar Orlando. Daar komen we om 0.00 uur aan
Dan hebben we vrijdag nog dagje Orlando , we zitten nog te bedenken wat we gaan doen, en dan s avonds vliegen we terug naar Amsterdam. We hebben het heerlijk gehad

1. Sylvia en geer:
    7 juli 2016
    Gelukki gaat het beter met zijn hand
    Wel uitkijken voor bloedvergifteging
    Veel succes en goede reis terug
    Gr Sylvia en geer