Dag 1 op weg naar Engeland

12 september 2015 - Maasdijk, Nederland

Vanmorgen om 6.15 uur vertrokken. 1e stuk heeft Roy gereden voorbij Antwerpen kwamen we er ineens achter dat we iets belangrijks vergeten waren. De kussens nu konden we ook niet met terug. In Gent zijn we van plaats veranderd.  En ben ik door gereden tot Calais. Met Donna door keuring was allemaal goed. Op weg naar trein  bleek dat we een  uur te vroeg  waren, maar we mochten gelijk door. Eenmaal in de trein, waren we zo Engeland.10.50 de trein en om 10.25 uur kwamen we aan. Tijdsverschil van een uur.Eenmaal in Engeland was het opzoek naar campinggas lastiger dan gedacht  maar we hebben het gevonden.Onderweg  ook bij 2 oude dorpjes weze kijken. Bij Rye was het erg toeristische dus toen zijn  we doorgereden daar Winchelsea. Het kleinste dorp van Engeland

onderweg

Camping gevonden in Bixhill on Sea. Toen tent stond. Is Roy vlees gaan halen voor de Bbq het was mooi weer. Helaas werd de bbq niet goed warm. En koelde het buiten snel af. 1e nacht was even afzien we geen kussens hadden. En was kouder dan we dachten