Dag 11 : Exmoorpark naar Cheddar

22 september 2015 - Cheddar, Verenigd Koninkrijk

Vandaag gaan we via exmoorpark naar Cheddar rijden. We hadden gisteren geen tijd gehad voor wandeling uit het boek, het is een wandeling. Waar je langs de rivieren loopt. En dat ze op bepaalt moment samenkomen, in het dorpje van Lynmouth
Toen we begonnen met lopen was het droog, maar ja dat kan bij ons nooit heel lang duren. En ja hoor het begon te waaien, en te regenen. Gelukkig konden we beetje schuilen.
Na de wandeling zijn we verder gereden. Naar het oosten gereden via de kust. We reden verder helaas niet meer door het park.
Onderweg gestopt, om wat te gaan eten, helaas mocht Donna niet mee naar binnen. Dus ik broodjes halen, toen ik betaald had en naar buiten liep zag ik een Subway. Dus ik loop naar Roy. Ik vertel wat ik heb gezien. Broodjes gingen de koelbox in en we gingen lekker Subway eten. Daarna zijn we verder gereden naar Cheddar.
Op de kleine camping aangekomen, bleek de camping het duurst van alle andere campings, en met de minste faliciteiten. Wel hadden we een lekker zonnig plekje.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl