Dag 14: Cheddar naar Sevenoaks

24 september 2015 - Sevenoaks, Verenigd Koninkrijk

s' nachts hoorde gerommel in en buiten de tent. Nog even luisteren. Nee er toch maar uit. Onderweg bij bbq gekeken maar niks. En toen leek het weer of hij iets bij vuilniszak hoorde. Maar kon niks vinden. Even later komt ie weer in bed liggen en ziet hij ineens een bobbel de tent bewege. Maakt mij wakker, en wat blijkt een egel in de tent. Op handdoek gezet en aan de overkant in bosjes gezet. s' morgens tent ingepakt en  op weg naar Stonehenge. Daar aangekomen beetje teleurgesteld Donna mocht niet mee naar de stenen. En het was niet goedkoop 16,- pond per persoon. Toch maar gedaan. Eerst 20 min gelopen, je kon ook met de bus, maar wij mochten niet ivm Donna. Komen we bij uitstap/instaphalte van de bussen. Dat we met Donna niet verder mochten. Eerst ben ik gegaan, we hadden wel een audiotour. Roy was ook een attractie voor de toeristen. Met Donna op zijn schoot ;)  Later is Roy ook gegaan. Maar we mochten zoiezo niet bij de stenen komen. Alleen een rondje erom heen. Toen we terug gelopen waren, was het zo 2 uur. We hadden het er gehad. Dus onderweg maar bij tankstation gestopt. En wat bleek ze hadden een Subway :) lekker genoten. Weer verder gereden. 3 campings uitgezocht, verspreid over de route de 1e was al snel. Dus besloten door te rijden.Helaas  reden we al snel een behoordelijke file in. Het was of overnachten bij Sevenoaks of door te rijden naar Folkestone. Maar omdat het inmiddels als bijna 17.00 uur gestopt bij Sevenoaks. Volgens het boekje een erg prettig camping.toiletruimtes die vernieuwd waren We kwamen aan en ze vertelde dat we ook s' avonds nog in het restaurant konden eten. Tent opgezet. En op na restaurant. alleen mocht Donna niet mee.Dus even naar het toilet en daarna het dorp in. Toilet niet vernieuwd.Rondje door het dorp niks gevonden, naar een andere dorp geweest. En daar hadden ze alleen een take away( afhaal) iemand aangesproken en die kon ons vertellen, dat er in café stukje verder wel kon eten. Het was even eng om in de schermering daar te komen.smalle weggetjes.Lekker daar gegeten. En toen via een omweg 35 km langer naar de camping gereden,we wilde geen smalle weggentjes in het donker.Eenmaal op de camping ging Roy toch opzoek naar de vernieuwde toiletten. We hadden wel 's middags een sleutel gehad.Roy belt mij op, dit geloof je niet, echt super mooi. Terug in de tent geloofde ik hem inderdaad niet,dus ik er ook heen. En idd het klopte.