Dag 15 :Sevenoaks naar huis.

25 september 2015 - Folkestone, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen de tent gelukkig droog en schoon kunnen inpakken,  dan hoeven we het thuis niet meer schoon te maken. Rond half 11 vertrokken we naar Canterbury.Eerst langs de Tesco voor de cake voor Roy zijn collega en de cider voor Dolly. En toen opzoek naar de Kathedraal. Er stond een hele stadsmuur omheen en een kassa dus van dichtbij konden we het niet erg goed bekijken. Rondje in de stad gelopen opzoek naar een thearoom, want we zijn in Engeland op vakantie maar heel de vakantie nog geen thee met scones op. Helaas niet kunnen vinden dus maar weer naar de Costa en een lekker stuk citroentaart genomen. We zijn verder gegaan naar kasteel in Dover. Wat zag dit er nog goed uit. En Donna mocht ook mee alleen niet de gebouwen in. We hadden helaas niet heel veel tijd om alles uitgebreid te bekijken, maar was zeker de moeite waard. Daar nog lekker gegeten. En toen op weg naar Folkestone voor de trein. Donna hoefde nu niet gecontroleerd worden, maar wij of de auto des te meer. Maar ja was wel veilig idee. Toen we in de rij stonden om de trein in te gaan, kwamen we tot ontdekking dat we eigelijk nog hadden moeten wachten. De O was nu aan de beurt en wij hadden de R. Maar hier werd niks van gezegd. Dus ipv van 17.52 de trein hadden we de trein van 16.52 uur. Aankomst in Frankerijk was 18.30 uur. Want er kwam ook weer een uur tijdsverschil bij. Onderweg nog even gestopt om wat te eten.En half 11 waren we thuis. We hebben een TOP vakantie gehad.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl