Dag 9 Clovelly

20 september 2015 - Clovelly, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen eerst via Tom Tom winkelcentrum opgezocht. Het toen ik ging kijken, zag ik iemand voorbij lopen met primark tasje. Mooi dacht ik. Daar kan ik een pyjama shoppen, maar in het overdekte winkelcentrum geen primark te vinden. Ik de stad in, en ben gelukkig de goede kant opgelopen. Dus pyjama geshopt en voor Roy tuinschoenen dan hoeft tie niet meer op die roze van mij te lopen.Vandaag hebben we het dorpje Clovelly bezocht. Van alle snoezige dorpjes in Devon is Clovelly het druk bezochtste.Er is maar 1 straat en die heet, up- along en down along. En deze gaat 120 meter steil omlaag naar het haventje. Je kon evt met jeep naar boven gebracht worden. Maar wij zijn gewoon maar met benen wagen gegaan.Halverwege kwamen we ook nog ezels tegen, dus toch ook nog even bij de stallen weze kijken.Het strand kon je niet echt een strand noemen, waren allemaal keien. In het dorp ook geluncht. Maar het was meer avondeten. Zoveel kregen we.Dus vanavond maar makkelijk in de tent gegeten.