Dag 4: van new forest naar dartmoorpark

15 september 2015 - Ashburton, Verenigd Koninkrijk

Na een wilde nacht met veel wind en regen, op tijd opgestaan om met droog weer in te pakken. Dat is gelukt. Tijdens rondje lopen met Donna toch weer 2 herten gezien, maar zodra zij mij zagen, waren ze zo weg. Vandaag hebben we lulworth cove bezocht. Een ovale baai met rotsformaties. Het was een hele wandeling om de gekeerde C te zien. Maar we hebben het mooi gedaan, het was het uitzicht waard. Daarna zijn we verder doorgereden naar dartmoorpark, ik had een camping uitgezocht, via internet. Maar dat was een drama, heel kaal en midden in het bos. Dus weer omgedraaid en weggegaan. Het is heel erg wennen qua rijden. Weinig snelwegen hier aanwezig. Op de meeste wegen waar 2 auto's breed gereden word mag je 95 km per uur. Maar er zijn ook wegen, helemaal dicht gebouwd, maar maar 1 auto door kan, en soms komt er dan weleens een tegenligger, dus dat is niet prettig.via het andere boekje wat we bij ons hadden, andere camping gevonden. Deze zag er gelijk goed uit, dus gelijk maar 2 nachten geboekt.