Dag 6: watervallen en stoomtrein

17 september 2015 - Kingswear, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen de reis begonnen naar de watervallen, ze hadden een mooi park aangelegd met een wandeltocht erbij. Het zonnetje kwam er ook bij, dus al gauw vesten uit, en lekker in t- shirt verder. Op het eind dachten we een lekker glaasje fris te drinken met worteltaart. Helaas vonden de wepsen dat ook een heel leuk idee. We hebben nog nooit zo snel alles gegeten en gedronken. Zelfs binnen zaten ze, tijdens de wandeling helemaal geen  last van gehad gelukkig. Daarna hadden we ongeveer een autotocht van uur gegaan om in Kingswear te komen, waar met een oude stoomtrein meegingen, na 4 verschillende dorpjes, op het eindstation hadden ze pauze van 3 kwartier dus wij ook nog maar een lekker gebakje eten.iets met kokos smaakte erg goed. Na 3 kwartier weer de trein in, nu zaten we 1e klas was te merken aan de veren, haha. We wilde na de trein eigenlijk naar lydford gorge rijden( de bosrijke kloof) maar dit was weer 90 km verderop, en zonder snelwegen, zouden we daar pas rond half 5 aankomen. Dus dat hebben we gecanceld en toen we dat morgen als we verder gaan naar Sint Austell. Nog even langs supermarkt voor avond eten, het is leuk om af en toe zelf te koken.Vanavond stond er rijst met kip op het menu.

1. Trudy:
    18 september 2015
    als je de locatie invult dan kan je de route terugvinden op de kaart