Huwelijksreis dag 18

3 juli 2016 - West Yellowstone, Verenigde Staten

Van Rock springs naar Yellowstone National park. Vandaag ook lange rit voor de boeg, er waren weinig dingen wat we tussendoor kunnen doen. Dus veel in de auto zitten. Bij we hadden thuis wel een ranch opgezocht waar we konden paardrijden. Daar aangekomen, was er niemand behalve een paar oude mannen. We hadden niet gereserveerd, ze hebben kaartje afgegeven en raden aan om te bellen om te reserveren, voor als we over een paar dagen uit Yellowstone terug naar Jackson reden.
Toen we wegreden hadden we allebei gedacht dat het er anders uit zag, we besloten in de omgeving te kijken of er nog wat anders was, bij benzinestation gestopt en daar wat folders meegenomen. De ranch lag voor nu op de route maar ook als we terug komen uit Yellowstone. Als we bijv moeten reserveren. Wij er maar toe. In de folder hadden we al gelezen dat ze 100 paarden hadden. En dat je niet hoefde te reserveren. Er stonden een stuk of20 paarden al met zadel op te wachten. Werden heel hartelijk ontvangen, we kozen voor de rit van 2 uur met een kleine beklimming. Ik kreeg een zwarte merrie Dixie, ze was lui en at graag onderweg werd er al gezegd. Roy had het paard three rack.
Bij Roy zijn paars werd niks over gezegd.. we gingen op weg. Door rivier waar de paarden mochten drinken, toen naar grasland, kwamen we onderweg nog hert tegen. En toen de berg op, op open vlakte foto gemaakt, en toen weer naar beneden. Door het gras weer terug naar rivier, en door het bos terug. Super relax. Misschien over een paar dagen weer. Maar dan de hoge beklimming;).
Onderweg is Roy wel geprikt, dus bij auto gelijk behandeld. Hopen dat het goed gaat.
De autoreis ging verder door National teton park ,hier zijn we alleen door gereden.
Aangekomen in Yellowstone, we kwamen langs Old faithful. Dit is een geiser die om de uur ongeveer hoop water uitspuwt met stoom en de rest van de tijd alleen stoom. We zaten al even te wachten en toen hoorde we dat het nog half uur ging duren voordat het begon, en aangezien het uurtje of 6 was, waarvan we nog moesten eten, en ongeveer 2 uur rijden. Zijn we maar verder gegaan. In West Yellowstone aangekomen om 20.00 uur. We hebben een huisje met woonkamer en keuken dat wordt zelf koken aankomende dagen, vanavond alweer niet gelukt... en slaapkamer en badkamer.
S avonds bleek dat ik ook getroffen was door dazen.