Huwelijksreis dag 17

2 juli 2016 - Rock Springs, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag hebben weer een lange autodag gehad,we moesten vandaag 570 km rijden. we zijn vanmorgen uit Moab weggaan , hebben eerst langs de rivier Calarondo gereden. Na 30 km zag je ineens de omgeving veranderen van bergen om je heen naar heuvels , het was nog wel kaal.t Oen we de staat Calarondo inreden , kwamen er meer bomen en bos. Het was nog steeds heuvelig en geen bergen.
We hebben een stop gemaakt bij disonaurus Nationaal park. Dit park lag in Utah,en de bergen en de kale vlaktes waren weer meer aanwezig. We hadden voor dit park niet veel tijd ingepland, maar zijn toch even bij een gebouw weze kijken waar ze botten hebben gevonden.
Onze reis ging verder naar Flamingo dam. Dit was ook een grote Dam, was heel druk met watersporters. We hebben daar langs de rivier een wandeling gemaakt , Helaas stond het het onkruid erg hoog,gelukkig geen brandnetels. We waren bijna verkeerd gelopen, op heenweg kwamen botje tegen Upper parkeerplaats. Wij daarna toe op terugweg maar voor ons gevoel ging dit veel hoger dan waar de auto staat. Er kwamen met mensen langs. Deze parkeerplaats gast tot hoogte van de dam, werd er gezegd maar het was beter deze door te lopen en dan via de weg terug, dan hoe we gestart zijn. Bij einde wandeling wel gewoon aangekomen bij auto..
Het was vandaag een lastig dagje voor mij met auto rijden. Haarspeldbochten op berg met dalen en klimmen.hopelijk is het morgen een plattere route, we hebben dan namelijk weer zo lange reis voor de boeg

1. Riny:
    3 juli 2016
    Jullie lopen echt wat af zeg! Maar klinkt goed. Wel een hele rit lijkt me.
  2. Sandra:
    4 juli 2016
    Goed zo Miriam! Lekker autorijden!
    Bedankt voor jullie fantastisch-leuke filmpje!!! Zuiver gezongen! :)